Employer Branding – kształtowanie wizerunku firmy

Na początku lutego w kompleksie Olivia Business Centre spotkali się przedstawiciele biznesu, firm szkoleniowych, szefowie i pracownicy działów HR, przedstawicielki Wojewódzkiego Urzędu Pracy. Spotkanie zorganizowała i prowadził Tomasz Smorgowicz, CEO Studio 102, przewodniczący Sekcji Sekcji PR & Marketingu „Pracodawców Pomorza”.Studio 102.

Employer Branding czyli  budowanie wizerunku marki pracodawcy  to działania firmy mające na celu kreowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy zarówno wśród pracowników jak i w otoczeniu firmy. Temat więc jak najbardziej na czasie, gdy bezrobocie w Pomorskiem jest wyjątkowo niskie, a o kompetentnych pracowników coraz trudniej. O dobrego pracownika trzeba konkurować nie tylko na rynku wewnętrznym ale również z pracodawcami zagranicznymi. Swoimi doświadczeniami w kształtowniu Employer Branding dzieliły się:

* Joanna Wszeborowska – HR Director, STU ERGO Hestia SA

* Dominika Kotula-Gibas HR & Administration Manager, Blue Media S.A.

* Małgorzata Wasilewska – Dyrektor Personalna, Yameo

Zdjęcia i relacja vide na: http://pracodawcypomorza.pl/2018/02/02/employer-branding-czyli-unikalna-sciezka-kreacji-wizerunku/